HappyColon

Detoxifierea colonului și fibrele alimentare

Fibrele insolubile sau brute se găsesc în semințe de in, fructe cu coajă, nuci, legume rădăcinoase, făină integrală, tărâțe de porumb.

Fibrele insolubile sau brute se găsesc în semințe de in, fructe cu coajă, nuci, legume rădăcinoase, făină integrală, tărâțe de porumb.

Fibrele alimentare sunt complexe de carbohidrați pe care organismul uman nu le poate digera și absorbi și provin din alimentele de origine vegetală: fructe, legume, cereale integrale.

Fibrele sunt clasificate, în funcție de proprietăți, în 2 categorii: solubile (se dizolvă în apă) și insolubile (nu se dizolvă în apă).

Fibrele solubile sau pectinele se găsesc cu preponderență în tărâțele de psyllium, semințele de in, ovăz, orz, fructe, mazăre și fasole. Aceste fibre se dizolvă în apă, rezultând o substanță cu consistență gelatinoasă. Astfel de fibre, prin faptul că măresc volumul alimentelor prezente în stomac conferă o senzație de sațietate precoce. Fibrele solubile reduc absorbția grăsimilor și a zahărului și de aceea sunt recomandate persoanelor care au dereglări ale nivelului colesterolului sau glicemiei.

Fibrele insolubile sau brute se găsesc în semințe de in, fructe cu coajă, nuci, legume rădăcinoase, făină integrală, tărâțe de porumb. Ele se umflă precum un burete, au rol în accelerarea tranzitului intestinal și în formarea bolului fecal, contribuind astfel la reglarea proceselor din tubul digestiv și prevenireacancerului colorectal. Fibrele insolubile sunt recomandate în special persoanelor care suferă de constipație.

Referitor la necesarul efectiv de fibre din dietă, specialiștii precizează faptul că acesta diferă la cele 2 sexe, precum și în funcție de vârstă, astfel:

           Vârstă

Sex

Femei

Bărbaţi

Sub 50 de ani

25 g/zi

38 g/zi

Peste 50 de ani

21 g/zi

30 g/zi

 

Dieta modernă se bazează în cea mai mare parte pe alimente rafinate cu conținut redus de fibre și astfel asigură mai puțin de jumătate din necesarul de fibre. În acest caz este necesar să utilizăm un supliment de fibre. De reținut că: deși aportul sporit de fibre are numeroase beneficii, consumul brusc crescut poate avea efecte neplăcute (crampe, balonare). De aceea, aportul trebuie mărit treptat, cu câteva grame pe săptămână, timp de mai multe săptămâni.

Detoxifiere cu Happy Colon pentru un organism sanatos

Comanda acum Happy Colon la doar 99 de lei!

Comanda acum Happy Colon la doar 99 de lei!

Tags: , , , ,

Leave a Reply

Adresa de email nu va fi afisata. Required fields are marked *

Mai sănătoasă, mai frumoasă