HappyColon

Adio kilograme în plus! Vara asta sunt în formă!

VREI SĂ SLĂBEŞTI? ACCELEREAZĂ-ŢI METABOLISMUL!

“Era aşa uşor să-mi menţin greutatea..."

“Era aşa uşor să-mi menţin greutatea…”

Câte femei nu s-au plâns niciodată “Metabolismul meu este atât de lent!!!!!” sau “Era aşa uşor să-mi menţin greutatea înainte să împlinesc 30 de ani!!!!!”. De cele mai multe ori dăm vina pe metabolism pentru măsurile tot mai mari pe care le avem la haine, pentru că nu mai putem mânca cum/ce mâncam pe vremuri, pentru faptul că tot ce funcţiona acum câţiva ani nu mai funcţionează acum.

Dar adevărul este că suntem singurii responsabili pentru cum merg lucrurile şi până la urmă totul se rezumă la matematica elementară: dacă mâncăm mai multe calorii decât are nevoie metabolismul nostru, vom creşte în greutate.

Unele lucruri trebuie luate ca atare. Există oameni care au avut norocul de a moşteni un metabolism mai rapid ce le permită să ardă mai multe calorii. În general bărbaţii consumă mai multe calorii decât femeile, chiar şi atunci când sunt în repaus. Şi ceea ce ne loveşte cel mai tare şi pe nepregătite este încetinirea metabolismului după 30 de ani sau în jurul acestei vârste.

Construieşte-ţi masă musculară

Construieşte-ţi masă musculară

Chiar dacă nu putem face nimic în legătură cu genele noastre, cu sexul sau vârsta, nu trebuie să disperăm. Din fericire există trucuri de accelerare a metabolismului care ne pot face cura de slăbire mai uşoară:

Construieşte-ţi masă musculară

Corpul nostru arde în mod constant calorii, chiar şi atunci când nu facem nimic: este ceea ce se numeşte metabolism bazal şi care este mai accelerat în cazul persoanelor care au mai multă masă musculară. Fiecare kilogram de muşchi consumă aproximativ 13 calorii într-o zi pentru a se susţine, în timp ce un kilogram de grăsime foloseşte puţin peste 4 calorii. Poate să pară puţin la prima vedere, însă această diferenţă se adună în timp. În plus, după un antrenament, muşchii se activează în tot corpul şi îţi amplifică metabolismul de-a lungul întregii zile.

Accelerează-ţi antrenamentul

Accelerează-ţi antrenamentul

Accelerează-ţi antrenamentul

Exerciţiul aerobic nu îţi creşte masa musculară, însă îţi accelerează foarte mult metabolismul în orele de după antrenament. Important este să-ţi depăşeşti limita: exerciţiile de intensitate mai mare iţi vor oferi o creştere mai mare şi de mai lungă durată a metabolismului. Spre exemplu, poţi încerca scurte reprize de alergat rapid în timpul plimbărilor obişnuite.

Hidratează-te corespunzător

Hidratează-te corespunzător

Hidratează-te corespunzător

Corpul nostru are nevoie de apă pentru a procesa caloriile. Dacă eşti chiar şi uşor deshidratat, metabolismul tău va încetini. Iar acest lucru a fost observat într-un studiu care a arătat că persoanele care consumă cel puţin 8 pahare de apă pe zi ard mai multe calorii decât cele care consumă doar 4 pahare de apă. Pentru a fi hidrataţi corespunzător, este bine să bem câte un pahar de apă sau altă băutură neîndulcită înainte de masă sau gustare.  Mai mult, putem înlocui gustările cu chipsuri sau covrigei cu un suc proaspăt de fructe sau legume.

Profită de băuturile energizante

Unele din ingredientele băuturile energizante îţi pot creşte substanţial metabolismul. Spre exemplu, cafeina, frecvent întâlnită în băuturile energizante, creşte cantitatea de energie consumată de corpul tău. Unele băuturi conţin taurină, un aminoacid care accelerează metabolismul şi stimulează arderea grăsimilor. Totuşi, trebuie avut în vedere faptul că unele dintre aceste băuturi energizante pot cauza diverse probleme precum hipertensiune, axietate, insomnii şi nu sunt recomandate copiilor şi adolescenţilor.

Ia-ţi gustările

Ia-ţi gustările

Ia-ţi gustările

Poţi mânca mult şi să pierzi în greutate dacă mănânci mai des. Când mâncăm mai rar, cu mai multe ore între mese, metabolismul nostru scade drastic şi în plus avem tendinţa de a consuma porţii mult mai mari, astfel încât cea mai mare parte a caloriilor ingerate nu vor fi consumate, ci depuse sub formă de grăsime. Este de preferat să mâncăm porţii mai mici la fiecare 3 – 4 ore şi să ne menţinem metabolismul în alertă. Astfel vom arde mai multe calorii de-a lungul unei zile. Studiile de până acum au arătat că oamenii care obişnuiesc să aibe gustări în mod regulat au tendinţa de a mânca mai puţin la o masă.

Condimenteză-ţi mesele

Condimenteză-ţi mesele

Condimentează-ţi mesele

Mâncărurile condimentate conţin substanţe ce amplifică metabolismul. Efectul este temporar, însă, dacă mănânci condimentat în mod regulat, beneficiul devine vizibil. Aşa că pentru un salt rapid al metabolismului, foloseşte din plin ardeiul iute la masa ta cu paste sau friptură.

Întăreşte-te cu proteine

Întăreşte-te cu proteine

Întăreşte-te cu proteine

Corpul nostru arde mai multe calorii când trebuie să digere proteine decât atunci când digeră grăsimi sau carbohidraţi. Aşa că îţi poţi creşte metabolismul în timpul mesei înlocuind o parte din carbohidraţi cu mâncare slabă, bogată în proteine precum carne slabă de vită, curcan, peşte sau pui, tofu, nuci/alune, fasole, ouă sau lactate degresate.

Energizează-te cu o cafea neagră

Băutorii de cafea ştiu deja cât de bine te simţi după o ceaşcă de cafea bună: plin de energie şi cu mintea mai limpede. Consumată cu moderaţie, cafeaua poate aduce o creştere pe termen scurt a metabolismului.

Reîncarcă-te cu ceai verde

Evită dietele de înfometare

Evită dietele de înfometare

Ceaiul verde oferă beneficiile celor 2 ingrediente importante din compoziţia sa (cafeina şi catekinele) care amplifică metabolismul pentru câteva ore. Cercetările au arătat că consumul a 2 până la 4 căni de ceai verde poate creşte arderea caloriilor cu 17% faţă de nivelul bazal. Aceste beneficii apar pe termen scurt.

Evită dietele de înfometare

Dietele de înfometare, ce presupun consumul a mai puţin de 1000 de calorii într-o zi, sunt un dezastru pentru metabolismul nostru. Întradevăr, cu aceste diete se pot pierde mai multe kilograme, însă cea mai mare parte a scăderii în greutate se face pe seama muşchilor, iar metabolismul nostru scade drastic (inclusiv pe seama reducerii masei musculare).

Rezultatul final este că am obţinut un corp care arde mai puţine calorii, predispus la creşterea în greutate.

    Cu Happy Colon am slăbit 6 kilograme în 6 saptamani

Cu Happy Colon am slăbit 6 kilograme în 6 săptămâni

Comanda acum Happy Colon la doar 99 de lei!

Happy Colon te ajută să slăbeşti sănătos

Tags: ,

Leave a Reply

Adresa de email nu va fi afisata. Required fields are marked *

Mai sănătoasă, mai frumoasă